Reklamace zásilky
Došlo ke zpoždění, poškození či ztráty Vaší zásilky? To je nám velice líto, avšak nemusíte mít žádné obavy. Reklamaci vyřídíme v co nejkratším čase a k Vaší spokojenosti.
V případě zpoždění zásilky je odesílatel povinen reklamaci zahájit písemně nebo telefonicky do 7 kalendářních dnů od data doručení.
Pokud došlo ke ztrátě Vaší zásilky, kontaktujte nás telefonicky či e-mailem.
V případě, že příjemce po převzetí zásilky zjistí, že její obsah je poškozen, je zapotřebí sepsat s kurýrem / řidičem škodní zápis a neprodleně kontaktovat naši společnost.
Pokud převezmete zásilku a později zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte nás, a to nejpozději do 3 kalendářních dnů od data doručení.
Pro uplatnění reklamace zároveň odešlete na náš e-mail reklamace@sebalogistics.cz následující dokumenty:
- Fotodokumentaci, na níž je viditelná celá zásilka (obal, zboží, detail poškození)
- Fakturu za zboží, které bylo poškozeno, včetně vyznačených položek a počtu poškozených kusů nebo prohlášení vykazující hodnotu zboží